Všeobecné obchodné podmienky
I. Úvodné ustanovenia a vymedzenie pojmov
- Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi obchodnou spoločnosťou DENCO, s.r.o., IČO: 53 647 955, so sídlom Alžbetina 692/5, 040 01 Košice – mestská časť Staré Mesto (ďalej aj „predávajúci”) a každou osobou, ktorá je kupujúcim tovaru alebo služieb ponúkaných predávajúcim na webovom sídle predávajúceho a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto VOP a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky, a to najmä zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. a zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení.
1.1. Emailový kontakt a telefonický kontakt na predávajúceho je:
Email: info@denco.sk.
Tel. č.: +421903-120-370.
1.2. Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:
DENCO, s.r.o., Alžbetina 692/5, 040 01 Košice – mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika
1.3. Týmito VOP sa upravujú právne vzťahy medzi kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a predávajúcim.
1.4. Pojem Internetový obchod je totožný s pojmom elektronický obchod a s pojmom webové sídlo.
1.5. Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku najmä využitím webového sídla predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
1.6. Spotrebiteľom je kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy prostredníctvom webového sídla predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.
1.7. Zmluvou uzavretou na diaľku sa na účely týchto VOP rozumie zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim – spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo – komunikačnými prostriedkami.
1.8. Pojem kúpna zmluva zahŕňa kúpnu zmluvu na produkty a zmluvu o dodaní služby, v zmysle významu textu uvedeného v týchto VOP.
1.9. Produkty (ďalej aj „Veci“ alebo „Výrobky“) sú tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené na webovom sídle predávajúceho.
1.10. Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje webové sídlo na doméne s názvom www.denco.sk
1.11. Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
so sídlom v Košiciach pre Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55
email: podnety@soi.sk
1.12. Sťažnosti, alebo podnety môže kupujúci taktiež adresovať aj priamo predávajúcemu na adresu uvedenú v bode 1.1. týchto VOP. Predávajúci zároveň odporúča kupujúcim, aby sťažnosti a podnety (z dôvodu urýchlenia vybavenia) adresovali predávajúcemu na emailovú adresu predávajúceho: info@denco.sk . Akákoľvek sťažnosť alebo podnet bude predávajúcim posúdená a vybavená do 10 pracovných dní od jej prijatia. Pričom o jej vybavení predávajúci informuje kupujúceho rovnakou formou, akou kupujúci sťažnosť, alebo podnet predávajúcemu doručil.
II. Objednávka tovaru – uzatvorenie kúpnej zmluvy
2.1. Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho, je odoslanie objednávky produktov realizované kupujúcim najmä využitím webového sídla predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
2.2. K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim dochádza momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky kupujúcemu, ktorú kupujúci vytvoril v zmysle bodu 2.1. týchto VOP predávajúcim (elektronicky na emailovú adresu kupujúceho, ktorú si zvolil kupujúci v procese vytvárania objednávky).
2.3. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov predávajúceho a kupujúceho.
2.4. Kúpna zmluva môže zaniknúť aj v iných právnym poriadkom Slovenskej republiky vymedzených prípadoch, a to najmä dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany spotrebiteľa a v obdobných prípadoch.
2.5. Predávajúci informuje kupujúceho, že v prípade objednania produktov kupujúcim je objednanie spojené s povinnosťou platby pre kupujúceho, a to formou platby akú si zvolil kupujúci.
III. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1. Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom webového sídla predávajúceho (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky kupujúcim.
3.2. Základným platidlom je mena euro.
3.3. Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených na webovom sídle predávajúceho je celková cena tovarov alebo služieb a všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená na webovom sídle predávajúceho.
3.4. V kúpnej cene tovarov, alebo služieb nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov.
- Spôsob platby
4.1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci uhradí predávajúcemu kúpnu cenu tovarov podľa objednávky spôsobom dohodnutým medzi predávajúcim a kupujúcim v záväznej objednávke.
IV. Dodanie tovaru
5.1. Ak sa tovar podľa záväznej objednávky nachádza na sklade predávajúceho a ak sa predávajúci nedohodol s kupujúcim v objednávke inak, predávajúci sa zaväzuje pripraviť tovar na odovzdanie kupujúcemu – na dohodnutý spôsob jeho prevzatia/prepravy – do maximálne 5 pracovných dní od momentu, kedy sa objednávka stala záväznou.
5.2 V prípade tovaru, ktorý sa v čase prijatia objednávky nenachádza na sklade predávajúceho, sa dodávka takéhoto tovaru uskutoční spravidla do 6-8 týždňov od potvrdenia objednávky ako záväznej, prípadne v inom termíne /lehote po overení dostupnosti tovaru u dodávateľa predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje kupujúceho bezodkladne informovať o akejkoľvek zmene v termíne dostupnosti /doručenia dotknutého tovaru.
5.3. Miestom dodania objednaného produktu je adresa uvedená kupujúcim v objednávke.
5.4. Dodanie tovaru predávajúci uskutoční vlastnými prostriedkami k rukám kupujúceho (alebo kupujúcim splnomocnenej osobe na prevzatie produktu), alebo prostredníctvom tretích osôb (prepravných a zásielkových spoločností).
5.5. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho prevzatím kupujúcim (alebo kupujúcim splnomocnenou osobou na prevzatie tovaru).
5.6. Predávajúci je povinný dodať produkty kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite spolu s daňovými dokladmi, ktoré sa vzťahujú k objednávke a inými dokladmi, ak existujú a sú typické pre dané produkty, prípadne služby.
V. Prevzatie tovaru
6.1. Nebezpečenstvo poškodenia tovaru a zodpovednosť za škodu na tovare prechádza na kupujúceho až jeho riadnym prevzatím, pričom nezáleží na tom, či kupujúci prevezme produkt osobne alebo prostredníctvom poverenej/splnomocnenej tretej osoby. Predávajúci kupujúcemu odporúča, aby si pri preberaní tovaru skontroloval preberaný tovar.
6.2. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho zaplatením kúpnej ceny.
6.3. Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny objednávky od kupujúceho za dodaný tovar.
VII. Odstúpenie kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu
7.1 Kupujúci, ktorý vo vzťahu k predávajúcemu vystupuje ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní:
- a) odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
- tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
- dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
iii. tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
- b) odo dňa uzatvorenia zmluvy, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
7.2. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak kupujúci najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Pri pochybnosti o doručení odstúpenia sa použije postup podľa § 20 ods. 8 zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa.
7.3 Kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, ako napríklad písomne na adrese sídla predávajúceho uvedenej vyššie, e-mailom na adrese info@denco.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša kupujúci ako spotrebiteľ. Predávajúci bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytne kupujúcemu potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak kupujúci odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní spoločnosti DENCO s.r.o.
7.4. V prípade, že kupujúci svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar predávajúcemu, a to osobne alebo zaslaním na adresu sídla predávajúceho alebo iným spôsobom vopred dohodnutým s predávajúcim, a to do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil, pričom lehota sa považuje za zachovanú, ak kupujúci odošle tovar predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar musí byť zaslaný alebo odovzdaný predávajúcemu s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou a obalom. Kupujúci má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Poškodenie obalu a tovaru samotného bude predávajúcim akceptované výhradne v rozsahu, v akom mu pri primeranom odskúšaní tovaru v zmysle tohto ustanovenia týchto VOP nebolo možné zabrániť, t.j. ktoré nepresahuje rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
7.5. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak predávajúci na základe zmluvy dodal alebo poskytol viacero produktov.
7.6. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy o kúpe tovaru, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s touto zmluvou o kúpe tovaru (napr. poistná zmluva, zmluva o predĺžení záruky, splátková zmluva). Prípadné vrátenie platby alebo akontácie uhradenej kupujúcim na základe doplnkových zmlúv bude zrealizované v súlade s osobitnými obchodnými podmienkami vzťahujúcimi sa na doplnkové zmluvy. V prípade storna tovaru, ktorý bol financovaný prostredníctvom splátkového predaja, je zákazník povinný predložiť jeho splátkovú zmluvu alebo faktúru a zároveň je preukázať svoju totožnosť.
7.7. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Ak však dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré kupujúci prejavil záujem a ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým predávajúcim, náklady na jeho vrátenie a dodanie tovaru, ktorý zodpovedá zmluve, ako aj všetky zákazníkom účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znáša predávajúci.
7.8. Predávajúci sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý kupujúcim pri platbe za tovar, pokiaľ sa kupujúci s predávajúcim nedohodnú inak. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však predávajúci kupujúcemu hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný predávajúcim, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil kupujúci. Bez ohľadu na uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je predávajúci povinný kupujúcemu vrátiť skôr, ako mu je doručený tovar alebo ako mu kupujúci preukáže, že mu zaslal tovar späť.
7.9. Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa odstúpenia od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve.
7.10. V súlade s § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa nemôže kupujúci odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- a) poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy kupujúci povinný zaplatiť cenu,
- b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií kupujúceho alebo tovaru vyrobeného na mieru,
d/ dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
- e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
- f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- g) dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť,
- h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u zákazníka, o ktorú zákazník výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy predávajúceho u zákazníka a zákazník si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
- i) dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
- j) dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
- k) tovar zakúpený na verejnej dražbe,
- l) poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má predávajúci poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
- l) dodanie digitálneho obsahu, ktorý predávajúci dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
- dodávanie digitálneho obsahu začalo a
- kupujúci udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a predávajúci poskytol zákazníkovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), zákona č. 108/2024 Z.z. ak je podľa zmluvy kupujúci povinný zaplatiť cenu.
7.11. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu výslovne potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 5 a § 15 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
IX. Postupy uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov zákazníkov
9.1. Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať so zamestnancom predávajúceho a/alebo prepravnej spoločnosti, ktorá mu dodanie tovaru zabezpečila, protokol o škode/reklamácií a zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite v lehote uvedenej v Reklamačnom poriadku po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nemusia byť akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
9.2. V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku predávajúceho a v prípade rozporu medzi týmito VOP a Reklamačným poriadkom má v prípade reklamácií prednosť Reklamačný poriadok. Kupujúci si môže právo na opravu vadného tovaru uplatniť u predávajúceho. Pri uplatnení práva na opravu prinesie kupujúci reklamovaný tovar, vrátane faktúry (prípadne inú formu daňového dokladu). Pri uplatnení iných práv vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady (t.j. práva na výmenu veci, práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy a práva na primeranú zľavu) prinesie kupujúci reklamovaný tovar, vrátane faktúry (prípade inej formy daňového dokladu) do predajne predávajúceho. Kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť i na inom spôsobe odovzdania tovaru. Ak má kupujúci záujem o takú dohodu, môže ju predávajúcemu navrhnúť e-mailom na adrese info@denco.sk alebo telefonicky na +421903-120-370.
9.3. Predávajúci nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (najmä chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli a pod.), zásahom do výrobku inou, ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou alebo nesprávnym napájacím napätím.
9.4. V prípade, že medzi kupujúcim a predávajúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa kupujúci domnieva, že predávajúci porušil iné práva kupujúceho, kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo, informuje kupujúceho na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov. Ak predávajúci alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť kupujúceho podľa prvej vety tohto bodu odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania kupujúcim, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9.5. Sťažnosti a podnety môže kupujúci uplatniť osobne na ktoromkoľvek obchodnom mieste predávajúceho a na e-mailovej adrese info@cenrum.sk. Odpoveď mu bude odoslaná v závislosti od formy uplatnenej sťažnosti alebo podnetu do 30 dní od prijatia.
X. Záverečné ustanovenia
10.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená jeho umiestnením na webovom sídle predávajúceho. V prípade zmeny vo VOP, vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadi podľa VOP platných a účinných pri uzatvorení kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.
10.2. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto webového sídla. Dokumenty – Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto webového sídla sú zverejnené na doméne webového sídla predávajúceho.
10.3. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na webovom sídle predávajúceho dňa 01.02.2025.